سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
کریس رونالدو
جمعه 90/4/17 :: 3:48 عصر ::  نویسنده : abdolla

تابستان گذشته بود که دیدار کریستیانو رونالدو و پاریس هیلتون در آمریکا تیتر یک خبرگزاری ها را به خود اختصاص داده بود. پس از آن دیدار بود که یکی از دوستان پاریس هیلتون در این رابطه گفت:« پاریس از مردهای خوش تیپ خوشش می آید ولی به نظر او کریس رونالدو یک مرد با صفات زنانه بود. خود پاریس فکر می کرد که اگر با مردی که گل برروی سرش می گذارد، به بیرون برود، همه به او می خندند.»

صحبتهای پاریس هیلتون در مورد رونالدو بازتاب فراوانی داشت. به رغم آنکه اخبار متعددی در مورد رفتارهای غیرقابل توجیه کریس به گوش می رسید، ولی واقعیت این است که این ستاره پرتغالی به کارهای عجیبش ادامه می دهد.چندی پیش عکسهایی منتشر شده بود که کریس رونالدو ناخنهای پایش را با لاک، سیاه کرده بود و اکنون جنجال جدیدی در راه است.

روزنامه انگلیسی دیلی استار در گزارش خود به این نکته اشاره کرده که کریس رونالدو، بازیکن سرشناس پرتغالی در حال ورود به بار همجنس بازان در نیویورک مشاهده شده است. البته لانس باس، یکی از اعضای گروه انسینک، که چندی پیش به همجنس باز بودنش اعتراف کرده بود، همراهی می کرده است.

عکس منتشره در کنار این خبر نیز هیچ جای بحثی باقی نمی گذارد. کریس در این عکس با شلوارک کوتاهی به رنگ سفید، کلاهی صورتی و گلی برروی سرش دیده می شود. هر چند که کریس رونالدو همراه با نامزدش ایرینا شایک در نیویورک به سر می برد،به نظر می رسد که جنجال آفرینی های او پایانی ندارد...




موضوع مطلب :
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
صفحات وبلاگ

RSS Feed
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 0
کل بازدیدها: 68812